31 Mayıs 2016 Salı

Blogger olmaya aday adayı Oya:)

Merhaba ,
İlk yazıyı yazmak hiç de kolay değilmiş :) Gidip gelen tuşlarda bir sildiğim, bir yazdığım harfleri bir araya getirmek öyle kolay olmadı. İlk elin günahı olmaz deyip yazılmaya koyuldum. Sonrakiler daha iyi; daha yerine ulaşır olabilir belki. Ya da bir yere ulaşmasa da olur :) Ben yazıyorum.

Yazının ana fikri ne olsun diye düşünüp dururken, olmasa da olur dedim kendi kendime. Bu içinden geldiği gibi olsun. Sen de bak bakalım neler yazabiliyorsun, kelimeleri nasıl bir araya getirebiliyorsun dedim :)

Öncelikle ben kim miyim ? 11 yaşında çok tatlı bir erkek çocuğun annesiyim. Annemin- babamın  küçük kızıyım. Ablalarımın kardeşiyim. Bir dolu kişinin arkadaşıyım. Çok az kişinin dostuyum. Bunun yanında, eğitimini ve sertifikasını Beki İkala Erikli'den almış olduğum "Melek Koçu"yum. Kişisel gelişim uzmanı ve stil danışmanıyım.

Stil danışmanları ne yapar ?

- Öncelikle sizin vücut tipinizi belirler. Uzun boylu ya da minyon, kilolu ya da zayıf olmamız bizim vücut tipimizi etkilemez. Hepimizin bir vücut tipi vardır ve buna göre en doğru şekilde giyinmek esastır. Sonrasında  ten renginize uygun renkleri belirleyerek size yakışanı sunar.
- Bu aşamalardan sonra; gardrobunuzda eşleştiremediğiniz kıyafetleri birbiriyle kombinler. Gardrop detoksu yaparak uzun zamandır giyilemeyen kıyafetler ayırılır. Yatırım gardrobu için liste oluşturulur.
- Beraber alışverişe çıkılarak, hem yatırım gardrobu için parçalar seçilir, hem de kişinin tarzına ve vücut tipine göre alması, kullanması gereken parçalar belirlenerek stil danışmanlığı tamamlanır.

Kişisel gelişim ve melek koçluğunda neler yapılıyor?
- Bireysel yapılan seanslarda meleklerinizin rehberliğini size sunarak onların yol göstericiliğinde size kılavuzluk ediyorum.
- Kişisel gelişim içinde birçok konuyu barındırıyor. NLP, aile dizilimi, transformal nefes, reiki ve koçluk... Herbirinin alanı ve yapmış olduğu etkileri başka başka. Neticede hepsi farkındalık yaratarak görmediğimiz yönlerimizi ortaya çıkararak kişiliğimize küçük de olsa bir katkı sağlayabilmek ve bizi ilerletebilmek amacını taşıyor.

İlk yazımdan şimdilik bu kadar. Bakalım sonrasında sizlerle neler paylaşıyor olacağım :)

Sevgiyle....
Oya :)